İzleyiciler

29 Ağustos 2014 Cuma

Dönüşüm ....




              SELAM  GENÇLİK ....  


         Nerden baksan iki senedir  girmiyorum blogger 'e .  Aslında hiç zamanım yoktu yazmak  istesem bile. Bır kaç  blog  yazılarını okudum takip ettiklerimin  de. Nerden buluyorsunuz bu kadar çok şeyı yazacak zamanı hayran kalıyorum size.  Bana yaklaşık son ıkı senedir zaman yetmiyor, yetemiyor o kadar çabuk aksam oluyor ki gün içinde hiç bir şeyi aslında yetiştiremediğimi ve sığdırmak ıstediğim hiç bir şeyi halledemediğimi fark ediyorum.  Bu yüzden hayranlıkla yazılarınızı okuyor,  rahatlıyorum kendim yazmış gibi.


      Evet  Blog'umun  #sahineydiask  ama benim amacım bu ismi koyarken kendi verdiğim soruma aslında sizde önce cevap vermek olmasıydı :)  Bu soruya sorduğumdan beri kendime ve sizlere  iki buçuk sene sonra cevap vereceğime pek ihtimal vermiyordum ne yalan söyleyim  ^.^ 


Yok  yok burda açıklamayacağım tabiki daha uzun bir yazı ile görüşmek üzere :)

 

2 yorum:

  1. İkinci yazıyı dört gözle bekliyorummmm :)

    YanıtlaSil
  2. Herksten daha fazla merak ettigini tahmin edebiliyorum ;)

    YanıtlaSil